Kraftig norsk vekst: 19 jobber på shortlist i Eurobest Etter et blytungt 2024, er Norge tilbake på nivå med tidligere år.
11:11 med fem vinnersjanser i årets Epica Awards: – Ekstra stolte! Se alle de norske vinnersjansene i årets Epica Awards her!
– Hvorfor i alle dager skal en bransje gå sammen om å boikotte en rekke konkurranser? Det er lite som tyder på at Morgenstern klarer å få med seg bransjen på å sende inn til færre konkurranser.
– Planen var å infiltrere bransjen i to år, men her er jeg fortsatt Hanan Jahr har sittet i sjefsstolen i TRY Reklame i et halvt år. Hun er ikke i tvil om at hele bransjen trenger å tenke nytt.
Anorak henter Anja Sandberg Nordbø fra TRY Anja Sandberg Nordbø forlater TRY Reklame og blir prosjektleder i Anorak.
Billig, frekk og effektiv: Slik står det til med norsk reklame i 2025 Korte avstander mellom byrå og kunde og frekkere reklamer preger det norske reklamemarkedet. Men frykten for kjedelig reklame er høyst til stede. Dette er norsk reklamebransje i 2025.
Rekordliten delegasjon fra TRY til Cannes Lions Før har hele byrået reist på tur til den franske rivieraen – i år er det bare fire stykker som får ta turen. Se hvem som har sendt inn bidrag her!
Stemplet forretningsmodellen som døende. Dette svarer reklame-toppene Ahead-sjef Kjetil Botten Skogly mener reklamebyråene er nødt til å legge om driften sin. Dette svarer konkurrentene.
Gammel Lano-reklame blant de mest effektive i verden Orklas reklamefilmklassiker 'Lano – Vask de hendene ble shortlistet i Kantar Creative Effectiveness Awards 2025
TRYs Zalo-annonse hylles: – Det er faktisk ingenting med denne kampanjen som ikke er bra – I en aktuell periode hvor vi har sett KI -annonsen som både er ræl, slurvete og dørgende kjedelig, er det deilig å se at menneskelig kreativitet spiser KI-generert kreativitet til frokost.
Tar over etter Try: – Vi er nødt til å være enda flinkere Hanan Jahr er klar for å innta sjefsrollen i TRY Reklame.
Kjetil Try slutter som leder i TRY Reklame Fortsetter som arbeidende styreleder for TRY-konsernet. Hanan Jahr tar over som daglig leder i reklamebyrået.